2o Φεστιβάλ Καταγραφής Πολιτιστικής Κληρονομιάς

Ένα τριήμερο γιορτής του Πολιτισμού.
To Φεστιβάλ Καταγραφής Πολιτιστικής Κληρονομιάς στη Σύρο αποτελεί μία συλλογική προσπάθεια προβολής και ευαισθητοποίησης για τη διάσωση του υλικού και άυλου πολιτισμού μας. Στόχος είναι η προσπάθεια αυτή να εντάξει πλέον το κοινό ως ενεργό συμμετέχοντα στο εγχείρημα ανάδειξης και προστασίας του πολιτισμού, διαμορφώνοντας ένα πλαίσιο ανοιχτού διαλόγου.
Το Φεστιβάλ φιλοξενεί δράσεις και προσωπικότητες από διαφορετικά μέρη της Ελλάδος, σε πολλούς τομείς των επιστημών και των τεχνών, με θέμα την καταγραφή – προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς, σε όλες τις εκφάνσεις της.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει προβολές ντοκιμαντέρ, μουσικές εκδηλώσεις, ξεναγήσεις σε Ιστορικά Νεοκλασικά Κτήρια (με τη δράση «Ανοιχτή Ερμούπολη»), εκπαιδευτικά εργαστήρια για μικρούς και μεγάλους, και πολλές παράλληλες δράσεις σε πρωτοποριακές πρακτικές καταγραφής του πολιτισμού.
Η διάρθρωση του τριήμερου Φεστιβάλ αποσκοπεί στην ένταξη όλων των ειδικοτήτων και ηλικιών, αλλά κυρίως αποβλέπει στη δημιουργία ενός κλίματος γιορτής του πολιτισμού, με δημιουργικές δράσεις και συμμετοχική προσέγγιση.
Σας προσκαλούμε να γιορτάσετε μαζί μας!
Το αναλυτικό πρόγραμμα υπάρχει και διαδικτυακά στο site μας:
Όπως και οι πληροφορίες για τις κρατήσεις των προβολών και των εργαστηρίων του Φεστιβάλ, οι οποίες είναι όλες δωρεάν αναρτώνται στην εξής σελίδα του επίσημου site: https://www.heritagefestival.gr/7
**Απαραίτητη [για την ισχύ του εισιτηρίου] η προσέλευση το αργότερο 10 λεπτά πριν την έναρξη της εκδήλωσης στο Θέατρο Απόλλων.
Πρόγραμμα στο Θέατρο Απόλλων :

Παρασκευή 24 Μαΐου 2024 | Ώρα έναρξης: 20.30

ΜΑΡΙΚΑ ΠΑΠΑΓΚΙΚΑ
«ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΟΡΙΤΣΙ»

Μουσική παράσταση του Νίκου Σταματιάδη από τους:
Κερασία Σαμαρά & Takis
 Barberis Group

 

Η παράσταση παρουσιάστηκε τον Μάιο του 2022 στο Μουσείο Τσιτσάνη, στα Τρίκαλα και στις 4 Ιουλίου 2023, στο Μουσείο Λαϊκών οργάνων ΦΟΙΒΟΣ ΑΝΩΓΕΙΑΝΑΚΗΣ, στην Πλάκα.

Η Κερασία Σαμαρά και το TakisBarberisJazz Group, σε μια απροσδόκητη επί σκηνής συνάντηση, μέσα από το εξαίσιο κείμενο του Νίκου Σταματιάδη, φωτίζουν ανεξερεύνητες στιγμές από τη ζωή της μυθικής ΜΑΡΙΚΑΣ ΠΑΠΑΓΚΙΚΑ και αποδίδουν ζωντανά τα πασίγνωστα τραγούδια της.

Η μυστηριώδης Μαρίκα Παπαγκίκα (1890-1943),η εμβληματική τραγουδίστρια του καφέ αμάν, ξεδιπλώνει, σε πρώτο πρόσωπο, άγνωστες πτυχές της πολυτάραχης ζωής της, στην Κω, στη Σμύρνη, στην Αλεξάνδρεια, στην Αθήνα και τέλος στην Νέα Υόρκη, όπου μεγαλουργεί, οργώνοντας όλη την Αμερική και διαδίδοντας τα ακούσματα της ελληνικής καταγωγής της.

Υπηρετεί όλα τα είδη της μουσικής: δημοτικό, μικρασιάτικο, ρεμπέτικο, οπερέτα. Μαζί με τον άντρα της, τον μοναδικό τσιμπαλίστα* Κώστα Παπαγκίκα, ανοίγουν το 1923 στη Νέα Υόρκη το δικό τους μουσικό κέντρο, το MARIKAS, όπου και μεσουρανούν, δισκογραφώντας παράλληλα στις μεγαλύτερες δισκογραφικές εταιρείες της εποχής. Το κραχ του ’29 καθώς και άλλες, άγνωστες παράμετροι τους αναγκάζουν να κλείσουν το καφωδείο MARIKAS και η Μαρίκα αποσύρεται σταδιακά. Ακολουθούν παρακμή, μαρασμός και σιωπή, που την οδηγούν στο τέλος της, στο StatenIsland, το 1943.

Το κείμενο, που προέκυψε μετά από ενδελεχή έρευνα αλλά και από στοιχεία μυθοπλασίας, ανήκει στον Νίκο Σταματιάδη. Έκπληξη αποτελεί η επιλογή του TakisBarberisGroupγια τη μουσική απόδοση της τεράστιας γκάμας των τραγουδιών, που ακούγονται ζωντανά στην παράσταση από την Κερασία Σαμαρά. Η jazz μπάντα θα αποδώσει, με τον δικό της τρόπο, μικρασιατικά, δημοτικά, ελαφρά και κλασικά τραγούδια, σφραγίζοντας το ύφος της παράστασης, η οποία χαρακτηρίζεται από διαρκή διάλογο ανάμεσα στην ηθοποιό-ηρωίδα και στους μουσικούς, μέσα από την αφήγηση και τα τραγούδια.

Η μουσική επεξεργασία είναι του Τάκη Μπαρμπέρη και η σκηνοθεσία της Κερασίας Σαμαρά. Η Τόνια Αβδελοπούλου σχεδιάζει το σκηνικό περιβάλλον, καθώς και τα κοστούμια, ενώ ο Γιώργος Μπούχρας είναι υπεύθυνος του φωτιστικού σχεδιασμού. Η παραγωγή είναι της εταιρείας ΘΕΣΙΣwww.thesisproduction.gr.

*Τσίμπαλο, όργανο παρεμφερές με το σαντούρι.


ΕΡΜΗΝΕΥΟΥΝ: Κερασία Σαμαρά – TakisBarberisGroup: Μάνος Σαριδάκης (keyb)Τάκης Μπαρμπέρης (guitar),Χρήστος Κεχρής (bass)Γιώργος Μπαρμπέρης (drums)

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Κερασία Σαμαρά
ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ: Τάκης Μπαρμπέρης
ΣΚΗΝΙΚΑ-ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ: Τόνια Αβδελοπούλου, i34
ΒΟΗΘΟΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ-ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ VIDEO: Τώνια Αποστόλου
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: Νίκος Βουτενιώτης
ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ: Χρήστος Μωραΐτης
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: Άντζυ Νομικού (angienomikou@gmail.com)
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ: 90 λεπτά με 5λεπτο διάλειμμα

Υπεύθυνη δράσης: Λένα Χατζηγρηγορίου
Υποστήριξη: Σύλλογος Μικρασιατών Ερμούπολης – Σύρου

Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ


**Απαραίτητη [για την ισχύ του εισιτηρίου] η προσέλευση το αργότερο 10 λεπτά πριν την έναρξη της εκδήλωσης

Σάββατο 25 Μαΐου 2024 | Ώρα έναρξης: 20.00

Τρία Ντοκιμαντέρ για την επαπειλούμενη αρχιτεκτονική μας ιστορία

Προβολές ντοκιμαντέρ

ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΥΡΓΟ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΝΝΑΣ | 30′ |

Ο Πύργος της Μαριάννας – ένα από τα λίγα πυργόσπιτα της υπαίθρου της Λέσβου που σώζεται ακόμα – ένα σπάνιο δείγμα παραδοσιακής λαϊκής αρχιτεκτονικής, στέκει ακόμα με τόλμη, «ζωσμένο» στη φθορά της εγκατάλειψης και του χρόνου. Τρεις επισκέψεις στον Πύργο δίνουν έμφαση σε θέματα μνήμης και διαχείρισης της τοπικής πολιτιστικής κληρονομιάς. Μέσα από τα μάτια των επισκεπτών, ο Πύργος εμφανίζεται ως σύμβολο γύρω από το οποίο οργανώνονται πολλαπλά νοήματα σχετικά με την οικειότητα, τις συγγενικές σχέσεις, την εορταστική κοινωνικότητα, τη φιλία, τον θάνατο και την ίδια τη ζωή.

Σκηνοθεσία: Παναγιώτης Βεκρής

Υποστήριξη: Πανεπιστήμιο Αιγαίου

ΤΑ ΚΤΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ | 15 ‘|

Ένα ντοκιμαντέρ της MONUMENTA για την καταγραφή των κτηρίων, σε σκηνοθεσία του Νίκου Αναγνωστόπουλου. Πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος Τεκμηρίωση και ανάδειξη κτηρίων του 19ου και 20ού αιώνα στην Αθήνα”, με αποκλειστικό δωρητή το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος

Σκηνοθεσία: Νίκος Αναγνωστόπουλος

Υποστήριξη: Monumenta

IN ATHENS – ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΙΑΣ ΑΟΡΑΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ | 45′ |

Ένα ντοκιμαντέρ για το έργο «In-Athens. Ιστορίες μιας αόρατης Αθήνας» το οποίο πραγματοποιήθηκε το διάστημα 2020-2023, έχοντας ως κύριο αντικείµενο τη µετατροπή ενός -εξαιρετικής ιστορικής αξίας- αρχειακού υλικού σε µια σειρά ψηφιακών εφαρµογών µε τη βοήθεια σύγχρονων συν-σχεδιαστικών εργαλείων. Με τεχνολογική και μεθοδολογική καινοτομία κατάφερε να αναδείξει μια διαφορετική Αθήνα μέσω σπάνιων αρχείων και συλλογών, στοχεύοντας κυρίως στην εκπαίδευση, στη νέα γενιά και στους συνεχώς αυξανόμενους αριθμούς επισκεπτών της πόλης.

Σκηνοθεσία: Κυριάκος Αγγελάκος

Υποστήριξη: Δήμος των Αθηναίων | “Ερευνώ-Δημιουργώ-Καινοτομώ”

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ


**Απαραίτητη [για την ισχύ του εισιτηρίου] η προσέλευση το αργότερο 10 λεπτά πριν την έναρξη της εκδήλωσης

Κυριακή 26 Μαΐου 2024 – Ώρα έναρξης 20:00

«Μαίρη, Μαριάννα, Μαρία
Τα άγνωστα ελληνικά χρόνια της Κάλλας»

“Mary, Marianna, Maria – The unsung Greek years of Callas”

Προβολή Ντοκιμαντέρ των Βασίλη Λούρα & Μιχάλη Ασθενίδη για τα άγνωστα ελληνικά χρόνια της σπουδαιότερης λυρικής καλλιτέχνιδας του 20ου αιώνα.

Τα σημαντικότερα καλλιτεχνικά επιτεύγματα, τα άγνωστα ντεμπούτα, οι προσωπικότητες που την καθόρισαν, τα ορόσημα της πορείας της, αλλά και οι κοινωνικές και πολιτικές συνθήκες στην Ελλάδα του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, το εμφυλιοπολεμικό κλίμα των δεκαετιών του ’40 και του ’50, οι άδικες επιθέσεις που δέχτηκε, αποτελούν βασικούς άξονες της αφήγησης της δύσκολης αλλά και μυθιστορηματικής ζωής της Κάλλας, η οποία κινήθηκε πάντα στο μεταίχμιο μεταξύ θριάμβου και τραγωδίας. Μέσα από σπάνιο αρχειακό υλικό, ανέκδοτες ηχογραφήσεις, συνεντεύξεις, ηχητικά ντοκουμέντα, και έχοντας ως σημείο αναφοράς τα πολύτιμα βιβλία του Πολύβιου Μαρσάν και κυρίως του Νίκου Πετσάλη-Διομήδη, το ντοκιμαντέρ επιχειρεί να αφηγηθεί την ιστορία των πρώτων ετών της Κάλλας – μια ιστορία θριάμβου της θέλησης, του ταλέντου, της εργατικότητας, της αφοσίωσης, και ταυτόχρονα μια ιστορία αντίστασης σε κάθε δυσκολία και σε κάθε κακοποιητική συμπεριφορά.

Το ντοκιμαντέρ επιχειρεί να φωτίσει την περίοδο της προσωπικής και καλλιτεχνικής ενηλικίωσης της Κάλλας στην Αθήνα του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, από το 1937 έως το 1945, καθώς και τα χρόνια μετά το 1957, όταν η παγκόσμια πλέον ντίβα επανασυνδέεται με την Ελλάδα.

Αν και με την άφιξή της στην Αθήνα το 1937 η δεκατετράχρονη Καλογεροπούλου πρωτοσυστήνεται ως Μαίρη στους συμμαθητές της στο Εθνικό Ωδείο, εντούτοις υπογράφει ως Μαριάννα στο πρώτο της συμβόλαιο με τη νεοσύστατη τότε Λυρική Σκηνή το 1940. Τον Μάρτιο του 1945, λίγο πριν φύγει από την Αθήνα για τη Νέα Υόρκη, εμφανίζεται σε συναυλία ως Mary Callas, καθώς ήδη ετοιμάζεται να ανοίξει τα φτερά της για τη μεγάλη καριέρα, οπότε θα γίνει διάσημη στα πέρατα του κόσμου ως Maria Callas. Στην πρώτη της επιστροφή στην Αθήνα το 1957, ως παγκόσμια πλέον σταρ της όπερας, εμφανίζεται στο Ηρώδειο ως Μαρία Μενεγκίνι Κάλλας.

Στις καινούριες συνεντεύξεις που έγιναν για τις ανάγκες του ντοκιμαντέρ, περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, ο γιος του ιδρυτικού Διευθυντή της ΕΛΣ Ιωάννης Μπαστιάς, ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής της Εθνικής Λυρικής Σκηνής Γιώργος Κουμεντάκης, ο λυρικός καλλιτέχνης Άρης Χριστοφέλλης, ο Πρόεδρος των Υποτροφιών Μαρία Κάλλας Κωνσταντίνος Πυλαρινός, ο Στέφαν Χαίρνερ, γιος του αρχιμουσικού Χανς Χαίρνερ, που διηύθυνε την Κάλλας το 1944 στον Φιντέλιο, η μεσόφωνος Κική Μορφωνιού, που τραγούδησε με την Κάλλας στη Νόρμα και τη Μήδεια της Επιδαύρου, η Χαρά Καλομοίρη, Διευθύντρια του Εθνικού Ωδείου, η Έφορος του Αρχείου του Ωδείου Αθηνών Στέλλα Κουρμπανά, η μελετήτρια του αρχείου Ζώρα, μουσικολόγος Σοφία Κοντώση, ο συνθέτης Φίλιππος Τσαλαχούρης κ.ά.

Επιπλέον, εκτός από τα αποσπάσματα συνεντεύξεων της ίδιας της Κάλλας, στο ντοκιμαντέρ περιλαμβάνονται επίσης παλαιότερες συνεντεύξεις της δασκάλας της στο Ωδείο Αθηνών Ελβίρας ντε Ιντάλγκο, των συναδέλφων της Ζωής Βλαχοπούλου, Μαρίκας Παπαδοπούλου, Άρντας Μαντικιάν, του συγγραφέα Νίκου Πετσάλη-Διομήδη, του μαέστρου Λεωνίδα Ζώρα, του φίλου της Κάλλας Βρετανού αξιωματούχου Ρέυ Μόργκαν κ.ά. Τέλος, στο ντοκιμαντέρ ακούγονται πολύτιμες μαρτυρίες ανθρώπων που συνεργάστηκαν με την Κάλλας στα χρόνια της Κατοχής, όπως του ιδρυτικού Διευθυντή της ΕΛΣ Κωστή Μπαστιά, του σκηνοθέτη της πρώτης της Τόσκας Ντίνου Γιαννόπουλου, της Διευθύντριας Χορωδίας της ΕΛΣ Έλλης Νικολαΐδη, της πιανίστας (corépétitrice) Ίρμας Κολάση, των συναδέλφων της καλλιτεχνών Σπύρου Σαλίγκαρου, Μίτσας Κουραχάνη κ.ά.

Αν και το τραύμα του πολέμου θα ακολουθήσει την Κάλλας μέχρι το τέλος της ζωής της, εντούτοις καθίσταται σαφές ότι στα δύσκολα χρόνια που έζησε στην Αθήνα μπήκαν οι βάσεις για τη μετέπειτα καλλιτεχνική της πορεία. Δεν είναι μόνο ότι στην Αθήνα θα λάβει την καλλιτεχνική της εκπαίδευση από την Ελβίρα ντε Ιντάλγκο, αλλά και ότι θα αποκτήσει μια σημαντικότατη σκηνική και ερμηνευτική εμπειρία από τις παραστάσεις που θα δώσει με την Εθνική Λυρική Σκηνή. Επιπλέον, σε προσωπικό επίπεδο, στα οκτώ εκείνα χρόνια θα βρει την εσωτερική δύναμη να μετατρέψει κάθε δυσκολία, κάθε πρόκληση, κάθε επίθεση, σε εφόδιο και δύναμη για τη μετέπειτα ζωή της.

Βασικός κορμός της μουσικής αφήγησης του ντοκιμαντέρ είναι η ηχογράφηση από το ρεσιτάλ που έδωσε το 1957 στο Ηρώδειο, καθώς και άλλες θρυλικές στουντιακές και ζωντανές ηχογραφήσεις της Κάλλας. Στο ντοκιμαντέρ ακούγονται για πρώτη φορά ανέκδοτες ηχογραφήσεις της Κάλλας.

Το ντοκιμαντέρ αποτελεί μέρος του Έτους Κάλλας της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, στο πλαίσιο του επετειακού έτους UNESCO Μαρία Κάλλας 2023 του Υπουργείου Πολιτισμού της Ελλάδας. Την καλλιτεχνική επιμέλεια του Έτους Κάλλας της ΕΛΣ έχει ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής Γιώργος Κουμεντάκης.

Η ιδέα, η έρευνα και το σενάριο υπογράφονται από τον καλλιτεχνικό σύμβουλο Προγραμματισμού και Επικοινωνίας της ΕΛΣ Βασίλη Λούρα. Τη σκηνοθεσία συνυπογράφουν ο σκηνοθέτης Μιχάλης Ασθενίδης και ο Βασίλης Λούρας. Επιστημονικοί σύμβουλοι του ντοκιμαντέρ είναι ο διακεκριμένος λυρικός καλλιτέχνης Άρης Χριστοφέλλης και η μουσικολόγος της ΕΛΣ Σοφία Κομποτιάτη. Το ντοκιμαντέρ αποτελεί μια συμπαραγωγή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής και της εταιρείας παραγωγής Escape. Παραγωγός του ντοκιμαντέρ είναι η Στέλλα Αγγελέτου, διευθύντρια Καλλιτεχνικής Παραγωγής της ΕΛΣ.

H προβολή αφιερώνεται στον σπουδαίο Κωστή Μπαστιά, τον ιδρυτικό διευθυντή της ΕΛΣ, που γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Ερμούπολη, ο οποίος προσέλαβε την νεαρή Καλογεροπούλου ήδη από το 1940.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Ιδέα, έρευνα, σενάριο, αφήγηση: ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΟΥΡΑΣ
Σκηνοθεσία: ΜΙΧΑΛΗΣ ΑΣΘΕΝΙΔΗΣ – ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΟΥΡΑΣ
Μοντάζ: ΜΙΧΑΛΗΣ ΑΣΘΕΝΙΔΗΣ
Παραγωγός: ΣΤΕΛΛΑ ΑΓΓΕΛΕΤΟΥ
Επιστημονικοί σύμβουλοι: ΑΡΗΣ ΧΡΙΣΤΟΦΕΛΛΗΣ, ΣΟΦΙΑ ΚΟΜΠΟΤΙΑΤΗ
Οργάνωση παραγωγής, δημόσιες σχέσεις: Ηώ Καλοχρήστου
Διεύθυνση φωτογραφίας: Φώτης Ζυγούρης
Ηχοληψία: Φίλιππος Μάνεσης
Χειριστής drone: Χρήστος Γιατράκος
Colourist: Μάνθος Σάρδης
Sound mix: Κώστας Μπώκος
Κάμερα: Φώτης Μπουγάς
Φωτιστικός εξοπλισμός: BSK – Ηλεκτρολογικός εξοπλισμός
Ηλεκτρολόγοι: Γιώργος Ζαγοραίος, Θανάσης Κυρίτσης, Βλάσης Παπαπετρόπουλος, Βαγγέλης Κοντοδήμας
Φωτογράφοι: Ανδρέας Σιμόπουλος, Βαλέρια Ισάεβα
Μακιγιάζ, κομμώσεις: Έλενα Παπάζογλου, Αμάντα Βελέ
Επεξεργασία, αποκατάσταση ανέκδοτων ηχογραφήσεων: Άρης Χριστοφέλλης
Μουσική επιμέλεια: Βασίλης Λούρας
Εικαστική ταυτότητα: Νίκος Πάστρας
Animation: Βαγγέλης Μαντζαβίνος
Προβολές – 3D mapping: Ευάγγελος Τσαρούμης
Συνεργάτιδα γραφίστρια: Μαρία Μπουγιούκου
Γαλλική εκφώνηση: Βενσάν Λαμπέρ
Μεταφράσεις: Κυριάκος Καρσεράς (ελληνικά προς αγγλικά), Λητώ Ιωακειμίδου (γαλλικά), Αγγελική Μπούρα (αγγλικά προς ελληνικά), texto (γερμανικά, γαλλικά)
Μετάφραση άριας «Madre, pietosa Vergine» στα ελληνικά: Γιώργος Κασαπίδης
Παραγωγή, απομαγνητοφώνηση, τίτλοι τέλους: Γιώτα Λούρα
Συνεργάτης στην έρευνα: Θοδωρής Χονδρόγιαννος
Υποτιτλισμός: Έφη Μούκα
Επιμέλεια, διόρθωση υποτίτλων: Δημήτρης Καραδήμας
Ηχογραφήσεις ΕΛΣ: Γιώργος Ρεκούτης, Προϊστάμενος Τμήματος Ήχου, Ηχοενίσχυσης και Ηχοληψίας ΕΛΣ
Νομικές υπηρεσίες: Δάφνη Χατζηπροκοπίου, Κλαίρη Κουρή

ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΗ
Εθνική Λυρική Σκηνή & Escape

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Υπουργείο Πολιτισμού / Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος / ΔΕΗ


**Απαραίτητη [για την ισχύ του εισιτηρίου] η προσέλευση το αργότερο 10 λεπτά πριν την έναρξη της εκδήλωσης

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες & ενημερωθείτε για όλες τις δράσεις του Φεστιβάλ:
https://www.heritagefestival.gr/

Ημερομηνία

Μάι 24 - 26 2024
Έληξε

Κόστος

Δωρεάν
Δελτία Ελεύθερης Εισόδου
Shopping Basket
Μεγέθυνση / Zoom